Európai uniós közbeszerzési hirdetmény feladására irányuló kérelem

NFM. r. 6. § (5) bekezdése értelmében a kérelemben meg kell adni az alábbiakat:
a) a Kbt. 21. § (5) bekezdése szerint a Hatóság által vezetett ajánlatkérők nyilvántartásában az ajánlatkérőt megjelölő azonosító szám:
AK02486
b) az ajánlatkérő a Kbt. mely rendelkezése alapján tartozik annak a hatálya alá, ideértve a Kbt. 6. § (1) bekezdés h) pontja szerinti önkéntes, vagy szerződésben vállalt kötelezettség vagy külön jogszabály kötelezése alapján történő alkalmazás esetét is:
Kbt. 6. § (1) bekezdés b)pontja
c) az ajánlatkérő a Kbt. mely része, illetve fejezete szerinti eljárást alkalmazza:
Második rész XII. fejezet
d) az adott közbeszerzés vagy beszerzés forintban kifejezett becsült értéke, szükség szerint utalva a Kbt. 18. §-ára:
178 000 000
e) annak megjelölése, hogy a kérelem a TED-adatbankban történő hiánypótlást kezdeményezi
f) ha a kérelmező olyan hirdetmény közzétételét kéri a TED-adatbankban, amelynek közzététele a Kbt. szerint nem kötelező, ez a körülmény:
Kötelező
g) a kérelem és a hirdetmény megküldésének napja:
2014.04.07
h) ha a hirdetmény ellenőrzése nem kötelező, annak közlése, hogy a kérelmező kéri-e a hirdetmény ellenőrzését:
i) ha a hirdetmény ellenőrzése kötelező vagy azt a kérelmező kéri és az ellenőrzési díjjal kapcsolatban kedvezményre vagy mentességre jogosult, ennek közlése
 
Egyéb közlemény:

 

 

EURÓPAI UNIÓ

Az Európai Unió Hivatalos Lapjának Kiegészítő Kiadványa
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg,
Luxemburg Fax: +352 29 29 42 670

E-mail: ojs@publications.europa.eu Információ és on-line formanyomtatványok: http://simap.europa.eu

 

AJÁNLATI FELHÍVÁS

2004/18/EK irányelv

I. SZAKASZ: AJÁNLATKÉRŐ

I.1) Név , cím és kapcsolattartási pont(ok)

Hivatalos név:
Fővárosi Önkormányzat Idősek Otthona
Nemzeti azonosító:(ha ismert)
AK02486
Postai cím:
Pesti út 117.
Város:
Budapest
Postai irányítószám:
1173
Ország:
Magyarország
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Szedliczky Gábor
Telefon:
+3612540026
E-mail:
szedliczky@pestiut.hu
Fax:
+3612540029
Internetcím(ek) (adott esetben)
Az ajánlatkérő általános címe (URL): www.pestiut.hu
A felhasználói oldal címe (URL):
Elektronikus hozzáférés az információkhoz (URL):
Az ajánlatok és a részvételi jelentkezések elektronikus benyújtása (URL):
Részletes információk megadásához használja az A. mellékletet.

 

További információ a következő címen szerezhető be

 

[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

[ ] Egyéb (töltse ki az A.melléklet I) pontját)

A dokumentáció és a kiegészítő iratok (a versenypárbeszédre és a dinamikus beszerzési rendszerre vonatkozók is) a következő címen szerezhetők be

 

[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

[ ] Egyéb (töltse ki az A. melléklet II) pontját)

Az ajánlatokat vagy részvételi jelentkezéseket a következő címre kell benyújtani

 

[x] A fent említett kapcsolattartási pont(ok)

[ ] Egyéb (töltse ki az A. melléklet III) pontját)

 

I.2) Az ajánlatkérő típusa

[ ] Minisztérium vagy egyéb nemzeti vagy szövetségi hatóság, valamint regionális vagy helyi részlegeik

[ ] Nemzeti vagy szövetségi iroda/hivatal

[ ] Regionális vagy helyi hatóság

[ ] Regionális vagy helyi iroda/hivatal

[ ] Közjogi intézmény

[ ] Európai intézmény/ügynökség vagy nemzetközi szervezet

[x] Egyéb (nevezze meg): Szociális intézmény

I.3) Fő tevékenység

[ ] Általános közszolgáltatások

[ ] Honvédelem

[ ] Közrend és biztonság

[ ] Környezetvédelem

[ ] Gazdasági és pénzügyek

[ ] Egészségügy

[ ] Lakásszolgáltatás és közösségi rekreáció

[ ] Szociális védelem

[ ] Szabadidő, kultúra és vallás

[ ] Oktatás

[x] Egyéb (nevezze meg): Szociális ellátás

I.4) Beszerzés más ajánlatkérők nevében

Az ajánlatkérő más ajánlatkérők nevében végzi a beszerzést: [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén, ezekre az ajánlatkérőkre vonatkozóan további információkat az A. mellékletben adhat meg)

II. SZAKASZ: A SZERZŐDÉS TÁRGYA

II.1) Meghatározás

II.1.1 ) Az ajánlatkérő által a szerződéshez rendelt elnevezés:

Szállítási szerződés - Különféle élelmiszerek beszerzése

II.1.2) A szerződés típusa, és a teljesítés helye

(csak azt a kategóriát válassza – építési beruházás, árubeszerzés vagy szolgáltatásmegrendelés –, amelyik a leginkább megfelel a szerződés vagy a közbeszerzés(ek) tárgyának)

[ ] Építési beruházás

[x] Árubeszerzés

[ ] Szolgáltatásmegrendelés

[ ] Kivitelezés

[ ] Tervezés és kivitelezés

[ ] Kivitelezés, bármilyen eszközzel, módon, a nyertes ajánlattevő által meghatározott követelményeknek megfelelően

[x] Adásvétel

[ ] Lízing

[ ] Bérlet

[ ] Részletvétel

[ ] Ezek kombinációja

Szolgáltatási kategória száma

A szolgáltatási kategóriákat lásd a C1. mellékletben

A teljesítés helye:

Magyarország
1173 Budapest, Pesti út 117.

NUTS-kód HU101

II.1.3) Közbeszerzésre, keretmegállapodásra és dinamikus beszerzési rendszerre (DBR) vonatkozó információk

[x] A hirdetmény közbeszerzés megvalósítására irányul

[ ] A hirdetmény keretmegállapodás megkötésére irányul

[ ] A hirdetmény dinamikus beszerzési rendszer (DBR) létrehozására irányul

II.1.4) Keretmegállapodásra vonatkozó információk (adott esetben )

[ ] Keretmegállapodás több ajánlattevővel

A tervezett keretmegállapodás résztvevőinek száma

vagy

(adott esetben), maximális létszáma

[ ] Keretmegállapodás egy ajánlattevővel

A keretmegállapodás időtartama

Időtartam év(ek)ben: vagy hónapban:

Indoklás arra az esetre vonatkozóan, ha a keretmegállapodás időtartama meghaladja a négy évet:

 

A közbeszerzéseknek a keretmegállapodás teljes időtartamára vonatkozó becsült összértéke (adott esetben, csak számokkal)

Becsült érték áfa nélkül: Pénznem:

vagy

és között Pénznem:

A keretmegállapodás alapján megkötendő szerződések értéke és gyakorisága: (ha ismert):

II.1.5) A szerződés vagy a beszerzés(ek) rövid meghatározása:

Szállítási szerződés - Különféle élelmiszerek beszerzése

II.1.6) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15800000-6  

II.1.7) A közbeszerzési megállapodásra (GPA) vonatkozó információk

A szerződés a közbeszerzési megállapodás (GPA) hatálya alá tartozik: [ ] igen [x] nem

II.1.8) Részek ( a részekre vonatkozó részletes információk megadásához a B. melléklet szükség szerint több példányban is használható )

A beszerzés részekből áll: [x] igen [ ] nem

(igen válasz esetén) Az ajánlatok benyújthatók

[ ] egy részre [x] egy vagy több részre [ ] valamennyi részre

II.1.9) Változatokra (alternatív ajánlatok) vonatkozó információk

Elfogadhatók változatok (alternatív ajánlatok) [ ] igen [x] nem

 

 

II. 2) Szerződés szerinti mennyiség

II.2.1) Teljes mennyiség: (valamennyi részt, meghosszabbítást és opciót beleértve, adott esetben)

Különféle élelmiszerek beszerzése 8 termékcsoportban a B melléklet szerint. A megrendelésre kerülő mennyiség meghatározottól + 10 %-kal eltérhet. Részletes specifikációt az ajánlattételi dokumentáció tartalmaz.
A 310/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 26. § (6) bekezdésében foglaltakra tekintettel felhívjuk a figyelmet, hogy valamennyi, az eljárást megindító felhívásban és dokumentációban meghatározott termékre való hivatkozást a közbeszerzés tárgyának egyértelmű és közérthető meghatározása tette szükségessé, de a megnevezés csak a tárgy jellegének egyértelmű meghatározása érdekében történt és az ajánlatkérő valamennyi egyedileg megjelölt élelmiszerrel összefüggésben elfogad azzal egyenértékű élelmiszert is azzal, hogy az egyenértékűséget – kétség esetén – az ajánlattevőnek igazolnia kell.

(adott esetben, csak számokkal)

Becsült érték áfa nélkül: 178 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

II.2.2) Vételi jogra (opcióra) vonatkozó információ (adott esetben)

Vételi jog (opció) [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén) A vételi jog meghatározása:

(ha ismert) A vételi jog (opció) gyakorlásának tervezett ideje:

hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

II.2.3) Meghosszabításra vonatkozó információk (adott esetben)

A szerződés meghosszabítható [ ] igen [x] nem

A lehetséges meghosszabbítások száma: (ha ismert): vagy: és között

(ha ismert) Az árubeszerzésre vagy szolgáltatásmegrendelésre irányuló meghosszabbítható szerződések esetében a további szerződések tervezett ütemezése:

hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

 

II.3) A szerződés időtartama vagy a befejezés határideje

Az időtartam hónapban: 24 vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

 

 

III. szakasz : jogi, gazdasági, pénzügyi és Műszaki információk

III.1) Az alvállalkozói szerződéssel kapcsolatos feltételek

III.1.1) A szerződést biztosító mellékkötelezettségek: (adott esetben)

III.1.2) Fő finanszírozási és fizetési feltételek és/vagy hivatkozás a vonatkozó jogszabályi rendelkezésekre:

A megvalósítás pénzügyi fedezete saját forrásból ajánlatkérő rendelkezésére áll.
A teljesítés igazolása a Kbt. 130. § (1) bekezdése szerint, a benyújtott számla kiegyenlítése a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:130. § (1) bekezdése szerint, a számla kézhezvételének napját követő 30 napon belül, átutalással történik. A számlához csatolni kell az ajánlatkérő által a szállítások szerződésszerű elvégzéséről kibocsátott teljesítésigazolást.
Ajánlatkérő előleget nem biztosít.
Fizetési késedelem esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:155. § (1) és (2) bekezdései szerinti késedelmi kamatok és behajtási költségátalány érvényesek
Fizetési feltételekre vonatkozó jogszabályi rendelkezés az előbbieken túl: az adózás rendjéről szóló 2003. évi XCII. törvény 36/A. §.
Az ajánlattétel, a szerződés és a kifizetések pénzneme a forint. A részletes fizetési feltételeket a szerződés és az ajánlattételi dokumentáció tartalmazza.

 

III.1.3) A közös ajánlatot tevő nyertesek által létrehozandó gazdasági társaság, illetve jogi személy: (adott esetben)

Nem követelmény, de a közös ajánlattevőknek egyetemleges felelősséget kell vállalniuk a szerződés teljesítésére vonatkozóan. Közös ajánlattétel esetén az ajánlatban meg kell jelölni a közös ajánlattevők nevében eljárni jogosult képviselőt. Nyertes ajánlattétel esetén a szerződést valamennyi közös ajánlattevőnek alá kell írni. Az ajánlatkérő a szerződés teljesítése érdekében nem teszi lehetővé gazdálkodó szervezet létrehozását.

III.1.4) Egyéb különleges feltételek (adott esetben)

A szerződés teljesítésére különleges feltételek vonatkoznak [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén) A különleges feltételek meghatározása

 

III.2) Részvételi feltételek

III.2.1) Az ajánlattevő/részvételre jelentkező személyes helyzetére vonatkozó adatok (kizáró okok), ideértve a szakmai és cégnyilvántartásokba történő bejegyzésre vonatkozó előírásokat is

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az eljárásban nem lehet ajánlattevő, alvállalkozó, és nem vehet részt alkalmasság igazolásában olyan gazdasági szereplő, akivel szemben a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében felsorolt kizáró okok bármelyike fennáll.
Az eljárásban nem lehet ajánlattevő akivel szemben a Kbt. 56.§ (2) bekezdésében meghatározott kizáró ok fennáll.
Megkövetelt igazolási mód:
Ajánlattevőnek az ajánlatában kell a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet (2)-(11)§ szerint igazolnia, hogy nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdésében és a Kbt. 56.§ (2) bekezdésében foglalt kizáró okok hatálya alá.
Az Ajánlattevő ajánlatában nyilatkozatot köteles benyújtani (Kbt. 58.§ (3) bekezdése szerint) arról, hogy a szerződés teljesítéséhez nem vesz igénybe a Kbt. 56.§ (1) bekezdés szerint kizáró okok hatálya alá eső alvállalkozót, valamint az általa alkalmasság igazolására igénybe vett más szervezet nem tartozik a Kbt. 56.§ (1) bekezdés szerinti kizáró okok hatálya alá.
A kizáró okok hatálya alatt nem állás igazolása tekintetében a Közbeszerzési Hatóság által közzétett útmutató(k)ra (Közbeszerzési Értesítő 2013. évi 141. szám (XI. 29.), illetve 2012. évi 61. szám (VI. 1.)) tekintettel kell eljárni.

III.2.2) Gazdasági és pénzügyi alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

Az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági alkalmassága igazolható:
1) Ajánlattevő valamennyi, a számára pénzforgalmi számlát vezető pénzügyi intézménytől származó, az eljárást megindító felhívás feladásának napjánál nem régebbi nyilatkozata (attól függően, hogy az ajánlattevő mikor jött létre, illetve mikor kezdte meg tevékenységét,amennyiben ezek az adatok rendelkezésre állnak) arról, hogy mióta vezeti ajánlattevő számláját, és volt-e a számláján az eljárást megindító felhívás feladásától visszaszámított egy évben (12 hónapban) a 2009. évi LXXXV. törvény 2. § 25. pontja szerinti, egybefüggően 30 napot elérő sorbaállítás;
a pénzügyi intézménytől származó nyilatkozat(ok) csatolandó(k) a vizsgált időszak alatt esetlegesen megszüntetett számlák tekintetében is.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): (adott esetben)

Alkalmatlan az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági szempontból, ha
1) bármelyik pénzügyi intézménynél vezetett számláján az eljárást megindító felhívás feladásától visszaszámított egy évben (12 hónapban) egybefüggően 30 napot elérő, a 2009. évi LXXXV. törvény 2. § 25. pontja szerinti sorbaállítás fordult elő.

 

III.2.3) Műszaki, illetve szakmai alkalmasság

 

Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód:

1)Az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított megelőző három év legjelentősebb szállításainak ismertetésével, amely tartalmazza legalább az alábbi adatokat:
a teljesítés ideje, a szerződést kötő másik fél, a szállítás vagy szolgáltatás tárgya, az ellenszolgáltatás összege, továbbá nyilatkozni kell arról, hogy a teljesítés az előírásoknak és a szerződésnek megfelelően történt-e.
Az alkalmasság igazolható:
a)-ha a szerződést kötő másik fél a Kbt. 6. § (1) bekezdés a)-c) pontja szerinti szervezet, illetve nem magyarországi szervezetek esetében olyan szervezet, amely a 2004/18/EK európai parlamenti és tanácsi irányelv alapján ajánlatkérőnek minősül, az általa kiadott vagy aláírt igazolással;
b)-ha a szerződést kötő másik fél az a) pontban foglalthoz képest egyéb szervezet, az általa adott igazolással vagy az ajánlattevő, illetve az alkalmasság igazolásában részt vevő más szervezet nyilatkozatával.
2) A 310/2011.(XII.23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés b) pontja alapján a teljesítéshez szükséges, a részajánlat szerinti termék szállításához megfelelő szállítójármű leírásának, valamint forgalmi engedély másolatának csatolása.
3) A Kbt. 55. § (1) bekezdés a) pontja és a 310/2011. (XII.23.) Korm. rendelet 15. § (1) bekezdés f) pontja alapján a HACCP, vagy azzal egyenértékű minőségbiztosítási (élelmiszerbiztonsági) rendszer működtetéséről szóló érvényes tanúsítvány vagy igazolás másolatának, vagy az egyenértékű minőségbiztosítási intézkedések egyéb bizonyítékainak csatolása.
Amennyiben a rendelkezésre álló tanúsítvány érvényessége az ajánlati kötöttség, illetve a szerződés teljesítése során lejár, ajánlattevőnek már az ajánlatban nyilatkoznia kell arról, hogy kötelezettséget vállal az érvényes tanúsítvány beszerzésére és benyújtására.

Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): (adott esetben)

Alkalmatlan az ajánlattevő (közös ajánlattevő) műszaki, illetőleg szakmai szempontból,
1) ha nem rendelkezik az eljárást megindító felhívás feladásától visszafelé számított 3 évben összességében legalább 1 db, összességében legalább nettó
1. rész tekintetében: 10.000.000 Ft
2. rész tekintetében: 23.000.000 Ft
3. rész tekintetében: 7.000.000 Ft
4. rész tekintetében: 14.000.000 Ft
5. rész tekintetében: 4.000.000 Ft
6. rész tekintetében: 13.000.000 Ft
7. rész tekintetében: 12.000.000 Ft
8. rész tekintetében: 1.500.000 Ft
az adott résznek megfelelő termékcsoportú élelmiszerek szállítására vonatkozó referenciával
2) ha nem rendelkezik a részajánlati termékcsoportonként legalább 1 db, az adott termékcsoport szállítására alkalmas szállítójárművel, amely adott esetben a szállítandó termék jellegétől függően hűtésre is alkalmas.
Azonos termékcsoport esetén elegendő összesen 1 db szállítójármű rendelkezésre állásának igazolása.
3) ha nem rendelkezik a megajánlott rész tekintetében érvényes HACCP, vagy azzal egyenértékű minőségbiztosítási (élelmiszerbiztonsági) rendszer működtetésére vonatkozó, független szervezettől származó igazolással vagy tanúsítvánnyal, vagy azzal egyenértékű, a minőségbiztosítás érdekében tett intézkedésekkel.
Az előírt alkalmassági minimumkövetelményeknek a Kbt. 55. § (4)-(6) bekezdéseiben meghatározott módon is meg lehet felelni.

III.2.4) Fenntartott szerződésekre vonatkozó információk (adott esetben)

[ ] A szerződés védett műhelyek számára fenntartott

[ ] A szerződés teljesítése védett munkahely-teremtési programok keretében történik

 

III. 3) Szolgáltatásmegrendelésre irányuló szerződésekre vonatkozó különleges feltételek

III.3.1) Adott foglalkozásra (képzettségre) vonatkozó információk

A szolgáltatás teljesítése egy adott foglalkozáshoz (képzettséghez) van kötve [ ] igen [ ] nem

(igen válasz esetén) A vonatkozó jogszabályi rendelkezésre történő hivatkozás:

III.3.2) A szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek

A szervezeteknek közölniük kell a szolgáltatás teljesítésében személyesen közreműködő személyek nevét és képzettségét [ ] igen [ ] nem

 

 

IV. SZAKASZ: ELJÁRÁS

IV.1) Az eljárás fajtája

IV.1.1) Az eljárás fajtája

[x] Nyílt

[ ] Meghívásos

[ ] Gyorsított meghívásos

A gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:

[ ] Tárgyalásos

Megtörtént a részvételre jelentkezők kiválasztása, megjelölése (a tárgyalásos eljárás egyes típusai esetében) [ ] igen [ ] nem

(igen válasz esetén a kiválasztott részvételre jelentkezők nevét és címét a VI.3) szakaszban (További információk) kell megadni)

[ ] Gyorsított tárgyalásos

A gyorsított eljárás alkalmazásának indokolása:

[ ] Versenypárbeszéd keretében

IV.1.2) Az ajánlattételre vagy részvételre felhívandó jelentkezők létszáma vagy keretszáma
(meghívásos és tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)

A gazdasági szereplők tervezett száma

vagy

Tervezett minimum és (adott esetben) maximális létszáma

A jelentkezők számának korlátozására vonatkozó objektív szempontok:

IV.1.3) Az ajánlattevők létszámának csökkentése a tárgyalás vagy a versenypárbeszéd során (tárgyalásos eljárás, versenypárbeszéd)

Igénybe vettek többfordulós eljárást annak érdekében, hogy fokozatosan csökkentsék a megvitatandó megoldások, illetve a megtárgyalandó ajánlatok számát [ ] igen [ ] nem

 

IV.2) Bírálati szempontok

IV.2.1) Bírálati szempontok (jelölje be a megfelelő rovatot/rovatokat)

[x] A legalacsonyabb összegű ellenszolgáltatás

vagy

[ ] Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint

[ ] az alábbiakban megadott részszempontok (a részszempontokat súlyozással vagy – ha súlyozásra bizonyíthatóan nincs lehetőség – csökkenő fontossági sorrendben kell megadni)

[ ] a dokumentációban, az ajánlati/részvételi felhívásban, az ajánlattételi felhívásban, illetve az ismertetőben meghatározott részszempontok

IV.2.2) Elektronikus árlejtésre vonatkozó információk

Elektronikus árlejtést fognak alkalmazni [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén, ha szükséges) További információk az elektronikus árlejtésről:

 

IV.3) Adminisztratív információk

IV.3.1) Az ajánlatkérő által az aktához rendelt hivatkozási szám: (adott esetben)

IV.3.2) Az adott szerződésre vonatkozóan sor került korábbi közzétételre: [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén)

[ ] Előzetes tájékoztató [ ] Felhasználói oldalon közzétett hirdetmény

A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)

[ ] Egyéb korábbi közzététel (adott esetben)

A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)

A hirdetmény száma a Hivatalos Lapban: /S - (nap/hónap/év)

IV.3.3) A dokumentáció és a kiegészítő iratok vagy ismertetők beszerzésének feltételei (versenypárbeszéd esetén)

A dokumentáció beszerzésének határideje

Dátum: 2014/05/26 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00

A dokumentációért fizetni kell [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén, csak számokkal) Ár: Pénznem:

A fizetés feltételei és módja:

IV.3.4) Ajánlattételi vagy részvételi határidő

Dátum: 2014/05/26 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00

IV.3.5) Az ajánlattételi felhívás megküldése a kiválasztott jelentkezők részére (ha ismert, meghívásos és tárgyalásos eljárás, valamint versenypárbeszéd esetén )

Dátum: (nap/hónap/év)

IV.3.6) Az(ok) a nyelv(ek), amely(ek)en a pályázatok (pályaművek), illetve a részvételi jelentkezések benyújthatók

[ ] Az EU bármely hivatalos nyelve

[ ] Az EU következő hivatalos nyelve(i):

[x] Egyéb : HU

IV.3.7) Az ajánlati kötöttség minimális időtartama

-ig (nap/hónap/év)

vagy

Az időtartam hónapban: vagy napban: 30 (az ajánlattételi határidő lejártától számítva)

IV.3.8) Az ajánlatok felbontásának feltételei

Dátum: 2014/05/26 (nap/hónap/év) Időpont: 10:00

(adott esetben) Hely: Fővárosi Önkormányzat Idősek Otthona 1173 Budapest, Pesti út 117. I. emeleti dolgozói étterem

Az ajánlatok felbontásán jelenlétre jogosult személyek (adott esetben) [x] igen [ ] nem

(igen válasz esetén) További információk a jogosultakról és a bontási eljárásról:

Ajánlatkérő képviselői, ajánlattevők, továbbá az általuk meghívott személyek. [Kbt. 62. § (2)]

 

VI. szakasz: kiegészítő információk

VI.1) A közbeszerzés ismétlődő jellegére vonatkozó információk (adott esetben)

A közbeszerzés ismétlődő jellegű [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén) A további hirdetmények közzétételének tervezett ideje:

VI.2) Európai uniós alapokra vonatkozó információk

A szerződés európai uniós alapokból finanszírozott projekttel és/vagy programmal kapcsolatos [ ] igen [x] nem

(igen válasz esetén) Hivatkozás a projekt(ek)re és/vagy program(ok)ra:

VI.3) További információk (adott esetben)

1)Ajánlatkérő az ajánlati dokumentációt az ajánlati felhívás megjelenésének napjától az ajánlattételi határidő lejártáig térítésmentesen bocsájtja az Ajánlattevő rendelkezésére.
Az ajánlati dokumentáció a szedliczky@pestiut.hu e-mail címen igényelhető. Az igény bejelentésekor Ajánlattevőnek a következő adatokat kell megadnia:
- cég megnevezése; székhelye; a kapcsolattartó neve; telefonszáma; fax száma; e-mail címe.
Ajánlatkérő a kérelemnek a Kbt. 50. § (3) bekezdésében foglaltaknak megfelelően tesz eleget.
2)Az ajánlatra vonatkozó előírások:
2.1)- az ajánlatot a következő formai követelményeknek is megfelelően írásban és zártan, az eljárást megindító felhívásban megadott címre közvetlenül vagy postai úton kell benyújtani az eljárást megindító felhívás IV.3.4) pontjában meghatározott ajánlattételi határidő lejártáig:
2.2)- a zárt csomagoláson (borítékon/dobozon) belül az ajánlatot 1 papír alapú és 1 elektronikus példányban kell benyújtani, amelyet jelszó nélkül olvashatóan kell elkészíteni és amelyeknek az eredeti példányú ajánlatról készített, nem módosítható pdf file formátumú fájl(oka)t kell tartalmaznia, illetőleg az ajánlattevőnek nyilatkoznia kell arról, hogy az elektronikus példány megegyezik az eredeti papíralapúval;
2.3)- a csomagoláson szerepelnie kell a következőknek: ajánlattevő(k) neve és címe; „AJÁNLAT – ÉLELMISZEREK BESZERZÉSE „_ – CSAK AZ AJÁNLATTÉTELI HATÁRIDŐ LEJÁRTAKOR HIVATALOS ELJÁRÁS KERETÉBEN BONTHATÓ FEL!” megnevezéssel kell benyújtani;
2.4)- az ajánlat papír alapú példányát lapozhatóan össze kell fűzni, azt roncsolódás mentesen ne lehessen szétbontani;
2.5)- az ajánlatnak az elején tartalomjegyzéket kell tartalmaznia, amely alapján az ajánlatban szereplő dokumentumok oldalszám alapján megtalálhatóak;
2.6)- az ajánlat minden olyan oldalát, amelyen – az ajánlat beadása előtt – módosítást hajtottak végre, az adott dokumentumot aláíró személynek vagy személyeknek a módosításnál is kézjeggyel kell ellátni;
2.7)- az ajánlat papír alapú példányát az ajánlattevőnél aláírásra jogosultak által cégszerűen aláírva, azaz olyan személy(ek) aláírásával ellátva, aki(k) szerepel(nek) a cégkivonatban, aláírási címpéldányon, vagy meghatalmazással rendelkez(nek) ahhoz, hogy az ajánlattevő nevében eljárhat(nak) (meghatalmazást az ajánlathoz csatolni szükséges) kell benyújtani;
2.8)- az ajánlatnak felolvasólapot kell tartalmaznia, amely feltünteti az ajánlattevő nevét és címét (székhelyét, lakóhelyét), valamint megajánlott részenként az ellenszolgáltatás nettó értékét.
2.9)- jelen eljárás tekintetében az egyes részekre megajánlott ajánlati árat az ajánlathoz csatolandó Tételes árlista (excel táblázat) összesítője alapján kell megadni;
2.10)- az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő kifejezett nyilatkozatát az eljárást megindító felhívás feltételeire, a szerződés megkötésére és teljesítésére, valamint a kért ellenszolgáltatásra vonatkozóan [Kbt. 60. § (3) bekezdés];
2.11)- az ajánlatnak tartalmaznia kell az ajánlattevő nyilatkozatát arról, hogy a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló törvény szerint mikro-, kis- vagy középvállalkozásnak minősül-e [Kbt. 60. § (5) bekezdés];
2.12)- az ajánlattevő nyilatkozatát a jelenleg vezetett, illetve az eljárást megindító hirdetmény feladásától visszaszámított egy évben (12 hónapban) megszüntetett pénzforgalmi számlákról – a nyilatkozatnak tartalmaznia kell, hogy az ajánlattevő a megjelölt pénzforgalmi számlákat vezető pénzügyi intézménye(ke)n kívül más pénzügyi intézménynél számlát nem vezet;
2.13)- az ajánlatnak közös ajánlattétel esetén tartalmaznia kell a közös ajánlattevők nyilatkozatát arról, hogy közülük melyik ajánlattevő a közbeszerzési eljárásban a közös ajánlattevők nevében eljárni jogosult képviselő, akit a Kbt. 25. § (2) bekezdésében foglaltak szerint megjelölnek. Közös ajánlattétel esetében az ajánlathoz ugyancsak csatolni kell a közös ajánlattevők egymás közötti jogviszonyát tanúsító együttműködési megállapodást;
2.14)- az eredeti papír alapú példányban valamennyi benyújtandó dokumentumot - ha jogszabály eltérően nem rendelkezik - egyszerű másolatban is be lehet nyújtani [Kbt. 36. § (3) bekezdés]. Az ajánlatkérő jogosult az ajánlatban benyújtott igazolások, nyilatkozatok tartalmának ellenőrzése érdekében más állami szervtől vagy gazdasági szereplőtől információt kérni [Kbt. 58. § (4) bekezdés];
2.15)- az ajánlatban a Kbt. 40. § (1) bekezdésének megfelelően meg kell jelölni a közbeszerzésnek azt a részét, amelynek teljesítéséhez az ajánlattevő alvállalkozót vesz igénybe; illetőleg az ezen részek tekintetében a közbeszerzés értékének tíz százalékát meghaladó mértékben igénybe venni kívánt alvállalkozókat (névvel és címmel), valamint a közbeszerzésnek azt a százalékos arányát, amelynek teljesítésében a megjelölt alvállalkozók közre fognak működni azzal, hogy az előbbiek szerinti megjelölés és igénybevétel nem érinti az ajánlattevő teljesítésért való felelősségét;
2.16)- az ajánlatban a Kbt. 55. § (5) bekezdésében foglaltak alkalmazása esetén az ajánlatban meg kell jelölni az alkalmasság igazolásában részt vevő gazdasági szereplőket (névvel és címmel) és az eljárást megindító felhívás vonatkozó pontjának megjelölésével azon alkalmassági követelményt (követelményeket), amelyeknek igazolása érdekében az ajánlattevő ezen szervezet erőforrására (is) támaszkodik. A kapacitásait rendelkezésre bocsátó szervezet az előírt igazolási módokkal azonos módon köteles igazolni az adott alkalmassági feltételnek történő megfelelést, továbbá köteles nyilatkozni, hogy a szerződés teljesítéséhez szükséges erőforrások rendelkezésre állnak majd a szerződés teljesítésének időtartama alatt;
2.17)- az Ajánlatkérő felhívja az Ajánlattevők figyelmét, hogy az Ajánlattevő az ajánlatában, valamint a 69–70. § szerinti indokolásban elkülönített módon elhelyezett, üzleti titkot (ide értve a védett ismeretet is) [Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 2:47. §] tartalmazó iratok nyilvánosságra hozatalát megtilthatja. Az üzleti titkot tartalmazó iratokat úgy kell elkészíteni, és azokat az ajánlatban lehetőleg elkülönítetten elhelyezni, hogy azok az információs önrendelkezési jogról es az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény 27. § (3) bekezdésére figyelemmel kizárólag olyan információkat tartalmazzanak, amelyek nyilvánosságra hozatala az üzleti tevékenység végzése szempontjából aránytalan sérelmet okozna, továbbá ne tartalmazzanak a Kbt. 80. § (2)–(3) bekezdése szerinti elemeket (Kbt. 80. § (1));
2.18)- Ajánlattevőnek csatolnia kell az ajánlathoz tartozó valamennyi dokumentumot (nyilatkozatot) aláíró, kötelezettségvállalásra jogosult személy(ek) aláírási nyilatkozatát, gazdasági társaság esetén az aláírási címpéldányának eredeti vagy egyszerű másolati példányát azzal, hogy aláírási címpéldányként (azzal egyenértékűként) elfogadható az ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-minta is;
2.19)Ajánlatkérő az aláírási jogosultságok ellenőrzése céljából az ajánlattevők cégjegyzésre jogosultakra vonatkozó adatait a www.e-cegjegyzek.hu weboldalon ellenőrzi. Amennyiben az említett weboldalon az ajánlattevők cégjegyzésre jogosult képviselőire vonatkozó adatai nem találhatóak meg, úgy az ajánlathoz csatolnia kell az ajánlattételi határidőt megelőző 60 napnál nem régebbi keltezésű, az illetékes bíróság vagy hatóság nyilvántartásának kivonatát, vagy ennek hiányában bírósági vagy hatósági igazolást, Magyarországi bejegyzésű társaság esetén az illetékes cégbíróság vagy a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban Közreműködő Szolgálata által kiadott, vagy ezen szervezet adatbázisából közjegyző által letöltött és hitelesített cégkivonatot egyszerű másolatban;
2.20) Az ajánlatkérő a Közbeszerzési Hatóság minősítési szempontjainál szigorúbban határozza meg az alkalmassági követelményeket.
3)Az ajánlattétellel kapcsolatos egyéb információk:
3.1)- az Ajánlatkérő a Kbt. 67. §-ának megfelelően a hiánypótlás lehetőségét teljes körben, a törvényben meghatározottak szerint lehetővé teszi;
3.2)- az ajánlat összeállításával és benyújtásával kapcsolatos összes költség az ajánlattevőt terheli;
3.3)- az ajánlatot magyar nyelven kell elkészíteni. Nem magyar nyelvű dokumentum csatolása esetén az idegen nyelvű dokumentummal együtt annak ajánlattevő általi felelős (nem hiteles, ajánlattevő által cégszerűen aláírt) magyar nyelvű fordítását is be kell nyújtani eredetiben vagy egyszerű másolatban, amelynek egyezőségét (teljes szöveghűségét) cégszerű aláírással kell ellátni, illetőleg igazolni [Kbt. 36. § (3)].
3.4)- az ajánlattétellel vagy az eljárást megindító felhívással és a dokumentációval összefüggő tájékoztatási igény esetén az Ajánlattevő a kérdéseit kizárólag írásban teheti fel az eljárást megindító felhívásban meghatározott címre telefaxon vagy e-mail útján küldött küldeményben;
3.5)Az Ajánlatkérő az eljárásban való részvételt ajánlati biztosíték adásához köti. Az Ajánlattevőnek az ajánlati biztosítékot legkésőbb az ajánlattételi határidő lejártáig kell az Ajánlatkérő rendelkezésére bocsájtani. Az Ajánlattevőnek a biztosíték befizetését az ajánlata részeként igazolnia kell.
Az ajánlati biztosíték mértéke megajánlott részenként 100.000 Ft.
A biztosíték az Ajánlattevő választása szerint teljesíthető az előírt pénzösszegnek
- Ajánlatkérő 11784009-15492519 számú számlájára befizetéssel, vagy
- bank, vagy biztosító által vállalt garancia biztosításával, vagy
- biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvénnyel.
Az ajánlati biztosíték befizetése igazolható a számlára történő befizetés bizonylat másolatának, vagy bank, vagy biztosító által vállalt garancia biztosítási kötelezvény másolatának, vagy a biztosítási szerződés alapján kiállított – készfizető kezességvállalást tartalmazó – kötelezvény másolatának becsatolásával.
3.6)- az eljárást megindító felhívásban nem szabályozott kérdések vonatkozásában a Kbt. előírásai és a Közbeszerzési Hatóság tájékoztatói és ajánlásai szerint kell eljárni.

VI.4) Jogorvoslati eljárás

VI.4.1) A jogorvoslati eljárást lebonyolító szerv

Hivatalos név:
Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím:
Riadó u. 5.
Város:
Budapest
Postai irányítószám:
1026
Ország:
HU
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Telefon:
+3618828594
Internetcím (URL): Fax:
+3618828593

A békéltetési eljárást lebonyolító szerv (adott esetben)

Hivatalos név:
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
E-mail:
Telefon:
Internetcím (URL): Fax:

VI.4.2) Jogorvoslati kérelmek benyújtása (töltse ki a VI.4.2 rovatot vagy szükség esetén a VI.4.3 rovatot)

A jogorvoslati kérelmek benyújtásának határidejére vonatkozó pontos információ:

VI.4.3) A jogorvoslati kérelmek benyújtására vonatkozó információ a következő szervtől szerezhető be

Hivatalos név:
Közbeszerzési Döntőbizottság
Postai cím:
Riadó u. 5.
Város:
Budapest
Postai irányítószám:
1026
Ország:
HU
E-mail:
dontobizottsag@kt.hu
Telefon:
+3618828594
Internetcím (URL): Fax:
+3618828593

VI.5) E hirdetmény feladásának időpontja : (nap/hónap/év)

A. melléklet

További címek és kapcsolattartási pontok

I) További információ a következő címeken és kapcsolattartási pontokon szerezhető be

Hivatalos név:
Nemzeti azonosító:(ha ismert)
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):

 

II) Címek és kapcsolattartási pontok, ahonnan a dokumentáció és a kiegészítő iratok beszerezhetők

Hivatalos név:
Nemzeti azonosító:(ha ismert)
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):

 

III) Címek és kapcsolattartási pontok, ahova az ajánlatokat/részvételi jelentkezéseket kell benyújtani

Hivatalos név:
Nemzeti azonosító:(ha ismert)
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:
Kapcsolattartási pont(ok):

Címzett:
Telefon:
E-mail:
Fax:
Internetcím (URL):

 

IV ) A másik ajánlatkérő címei, amely nevében az ajánlatkérő a beszerzést végzi

Hivatalos név:
Nemzeti azonosító (ha ismert):
Postai cím:
Város:
Postai irányítószám:
Ország:

……. (Az A. melléklet IV) szakasza szükség szerint több példányban is használható)…..

 

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 1 Elnevezés: Kenyér, pékáru, zsemlemorzsa

1) Rövid meghatározás:

Kenyér, péksütemények, finom pékáru, zsemlemorzsa

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15810000-9  

3) Mennyiség:

92.480 kg + 221.420 db

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 21 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 2 Elnevezés: Marha- sertéshúsok, baromfi húskészítmények

1) Rövid meghatározás:

Marhahús, darabolt sertéshúsrészek, kolbászáru, állati zsír,töltött hústermékek, szárított-, sózott füstölt hús, szalonna

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15100000-9  
További tárgy(ak)15110000-2  
 15130000-8  
 15131000-5  

3) Mennyiség:

61.560 kg

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 48 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 3 Elnevezés: Baromfihús, baromfi máj

1) Rövid meghatározás:

Baromfihús részek, baromfi máj előhűtött, mélyhűtött

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15000000-8  
További tárgy(ak)15112000-6  

3) Mennyiség:

19.720 kg

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 15 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 4 Elnevezés: Tej- és tejtermékek, margarin

1) Rövid meghatározás:

Pasztőrözött tej, vegyes tejtermék, túró, sajttermékek, margarinok

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15000000-8  
További tárgy(ak)15500000-3  

3) Mennyiség:

7.980 kg + 114.400 db + 74.000 liter + 2.400 doboz

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 30 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 5 Elnevezés: Gyorsfagyasztott, mélyhűtött termékek

1) Rövid meghatározás:

Fagyasztott halfilé, gyorsfagyasztott zöldség, gyorsfagyasztott töltött tészta,

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15220000-6  
További tárgy(ak)15330000-0  
 15850000-1  
 15000000-8  
 15890000-3  

3) Mennyiség:

25.700 kg

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 9 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 6 Elnevezés: Zöldségfélék, gyümölcsfélék

1) Rövid meghatározás:

Zöldségfélék, ecetben tartósított zöldségek, gyümölcs-és diófélék, tojás

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15000000-8  
További tárgy(ak)03220000-9  

3) Mennyiség:

101.900 kg+ 24.800 csomag +72.400 db

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 27 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 7 Elnevezés: Száraz- és konzerváru

1) Rövid meghatározás:

Malomipari termékek, cukor és cukor termékek, természetes- és diabetikus méz, száraz hüvelyesek, olajos magvak, finomított olaj, száraztészták, pudingpor, édességek,fűszernövény, és fűszer, mártások, fűszerkeverékek, kávé, tea,

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15000000-8  
További tárgy(ak)15610000-7  
 15800000-6  
 15850000-1  
 15890000-3  
 15870000-7  
 15330000-0  

3) Mennyiség:

62.754 kg+ 37.040 liter + 66.660 db

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 25 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

B. MELLÉKLET

részekre vonatkozó információk

Rész száma 8 Elnevezés: Cukrászsütmények

1) Rövid meghatározás:

Cukrászsütemények, diabetikus sütemények

2) Közös közbeszerzési szójegyzék (CPV)

 Fő szójegyzék Kiegészítő szójegyzék (adott esetben)
Fő tárgy15810000-9  
További tárgy(ak)15880000-0  

3) Mennyiség:

27.840 db + 30 kg

(ha ismert, csak számokkal) Becsült költség áfa nélkül: 3 000 000 Pénznem: HUF

vagy

és között Pénznem:

4) A szerződés időtartamára vagy kezdetére/befejezésére vonatkozó különböző időpontok feltüntetése (adott esetben)

Az időtartam hónapban: vagy napban: (a szerződés megkötésétől számítva)

vagy

Kezdés (nap/hónap/év)

Befejezés (nap/hónap/év)

5) További információk a részekről:

 

------------------(Ezt a mellékletet a részek számának megfelelő példányban kell használni) ----------------

C1. melléklet

Általános beszerzés

A II. szakaszban (A szerződés tárgya) említett szolgáltatási kategóriák

2004/18/EK irányelv

Kategória száma [ 1 ]

Tárgy

1

Karbantartási és javítási szolgáltatások

2

Szárazföldi szállítási szolgáltatások[2], beleértve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat és a futárszolgálatokat, kivéve a postai küldemények szállítását

3

Légi személyszállítási és teherfuvarozási szolgáltatások, kivéve a postai küldemények szállítását

4

Szárazföldi[3] és légipostai küldemények szállítása

5

Távközlési szolgáltatások

6

Pénzügyi szolgáltatások:

(a) Biztosítási szolgáltatások (b) Banki és befektetési szolgáltatások [4]

7

Számítógépes és azzal összefüggő szolgáltatások

8

Kutatási és fejlesztési szolgáltatások[5]

9

Számviteli, könyvvizsgálói és könyvelési szolgáltatások

10

Piackutatási és közvélemény-kutatási szolgáltatások

11

Vezetési tanácsadó szolgáltatások[6] és az ezzel összefüggő szolgáltatások

12

Építészeti szolgáltatások; mélyépítési szolgáltatások és integrált mélyépítési szolgáltatások; városrendezési és tájrendezési szolgáltatások; az ezekkel összefüggő tudományos és műszaki tanácsadási szolgáltatások; műszaki vizsgálati és elemző szolgáltatások

13

Reklámszolgáltatások

14

Épülettakarítási szolgáltatások és ingatlankezelési szolgáltatások

15

Kiadói és nyomdai szolgáltatások, eseti vagy szerződéses alapon

16

Szennyvíz- és hulladékkezelési szolgáltatások, fertőtlenítési és hasonló szolgáltatások

 

Kategória száma [ 7 ]

Tárgy

17

Szállodai és éttermi szolgáltatások

18

Vasúti szállítási szolgáltatások

19

Vízi szállítási szolgáltatások

20

Szállítási mellék- és kiegészítő szolgáltatások

21

Jogi szolgáltatások

22

Személyzetelhelyezési és -ellátási szolgáltatások 8

23

Nyomozási és biztonsági szolgáltatások, kivéve a páncélozott járművel végzett szolgáltatásokat

24

Oktatási és szakképzési szolgáltatások

25

Egészségügyi és szociális szolgáltatások

26

Szórakoztató, kulturális és sportszolgáltatások 9

27

Egyéb szolgáltatások 

 

1 A 2004/18/EK irányelv 20. cikke és IIA. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.

2 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.

3 Kivéve a 18. kategóriába tartozó vasúti szállítási szolgáltatásokat.

4 Kivéve az értékpapírok és egyéb pénzügyi eszközök kibocsátásával, eladásával, vételével vagy átruházásával kapcsolatos pénzügyi szolgáltatásokat és a jegybanki tevékenységet (szolgáltatást). Nem tartoznak ide továbbá: a föld, meglévő épületek vagy egyéb ingatlan, illetve az arra vonatkozó jogok bármilyen pénzügyi eszköz segítségével történő megvásárlásához vagy bérléséhez kapcsolódó szolgáltatások. Mindazonáltal az adásvételi vagy bérleti szerződés megkötésével egyidejűleg, vagy az ilyen szerződés megkötése előtt vagy után bármilyen formában megkötött, pénzügyi szolgáltatásra irányuló szerződések az irányelv hatálya alá tartoznak.

5 Kivéve a kutatási és fejlesztési szolgáltatásokat, nem értve ide azt az esetet, ha annak eredményét kizárólag az ajánlatkérő hasznosítja tevékenységi körében, és az ellenszolgáltatást teljes mértékben az ajánlatkérő teljesíti.

6 Kivéve a választottbírósági, a közvetítői és a békéltetési szolgáltatást.

7 A 2004/18/EK irányelv 21. cikke és IIB. melléklete szerinti szolgáltatási kategóriák.

8 Kivéve a munkaszerződéseket.

9 Kivéve a műsorszolgáltatók által kötött, műsoranyagok megszerzésével, fejlesztésével, saját vagy koprodukciós készítésével kapcsolatos, illetve a műsorszolgáltatási időtartammal kapcsolatos szerződéseket.